Anmälan är nu öppen för 2024 års seglarskolor.

Ni som anmäler er till säsongsskola (ej sommarskola) är välkomna på en gemensam uppstart den 25 mars kl. 18:00!

Plats: Notholmen - Notholmsvägen 8 (karta).

Ni som anmäler er till våra sommarskolor, kommer få mer information då det närmar sig.

Efter att er anmälan har granskats, kommer ni få en kvittens på att ni är registrerade.

Ha en fin vår och välkomna med er anmälan!

Information om anmälan

Kul att du vill ta steget och anmäla dina barn eller dig själv som deltagare i våra olika seglarskolor.

Som bekant har vi seglarskola för barn och ungdomar, 8-16 år under vår- och hösttermin. Utöver detta har vi sommarskola (veckovis) under veckorna 25, 26 och 27. Vi genomför också vuxenskola för deltagare äldre än 18 år.

Betalning

Betalning sker genom den faktura som skickas till målsman för ungdom alt. din valda epost som vuxen. Kontrollera därför en extra gång att du skriver rätt.

Fakturan skickas och hanteras av Fortnox.

Återbetalning

För att seglarskoleavgiften skall återbetalas måste återbud lämnas minst 14 dagar innan aktuell skolverksamhet drar igång. Därefter krävs läkarintyg.

Anmäler man sig senare än 14 dagar kvar till kursstart återbetalas ingen avgift utan läkarintyg.

Välj lämplig kurs för din anmälan!

Delta i flera kurser?
Vill man delta i flera kurser går det bra att göra flera anmälningar. Tänk på att kurs och dag/vecka måste vara unik för året.